8 april 2009

Välkommen Arvid!

Lite har jag pysslat även om det inte har hänt så mycket här inne på bloggen :)
Bland annat ett kort till en liten kille som har fått se dagens ljus för ganska precis en månad sedan. och nu vet jag att hans mamma och pappa har fått kortet.

Stämpel: Magnolia
QK: Alfabetet Katie Classic, små tags
En detaljbild på dom härliga rosorna kunde jag inte låta bli :) tror jag skulle kunna placera dom lite överallt för dom är så tacksamma att jobba med

Ja det var allt jag hade som kan visas just nu och det får vara det sista innan påsk för nu ska det bara njutas av fint väder, mackor doppade i varm choklad och en och annan grillad god korv :)

GLAD PÅSK på er allihopa.

3 kommentarer :

Magda sa...

Glad påsk på er också! Jag trodde att vi skulle få en redogörelse om vad som var överraskningen för er i helgen. :) Kanske efter påsk....

Kram

Norunn sa...

Gratulerer så mye med dagen du har hatt!
Nyyydelig kort du har laget til lille Arvid, det var til å spise opp :D

Anna sa...

Vilket fint kort till lilla gossen...Arvid. Han var inte heller så stor...Vad har du för läckert som hänger ner från blommorna? Det var jättesnyggt i allafall.

Ha en trevlig påskhelg uppe i stugan.

kram//Anna