25 oktober 2008

Nu kan jag visa ytterligare ett av beställningskorten som jag höll på med för ett bra tag sedan. Detta for till en tjej som fyllde 31 år igår.
När man sitter och gör flera kort under en kort period så tycker jag att man lätt fastnar i att göra samma, samma, samma hela tiden. För att försöka bryta det mönstret så försökte jag verkligen att använda mig av lite andra detaljer, men vad hände? Jo, det blev bara lite punchinella ( det håliga, glänsande bakom flickan - egentligen en restprodukt från paljett-tillverkning) som blev det nya, annars dom vanliga blommorna och rivna kanter :) finns nog inte så mycket att göra åt saken, jag har nog hittat min stil och då är det väl bara att köra vidare på det.
Stämpel: flicka från hÄnglar & stÄnglar, grattis-?
QK: alfabetet Studio classic, små tags.

5 kommentarer :

Therese sa...

Heisann Karoline.

Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært innom å tittet her, nesten så jeg får litt dårlig samvittighet når jeg ser alt det nydelige du har laget som jeg har gått glipp av å hvile øynene på.
Det er godt å se at kreativiteten bobler over hos deg, ene lekre prosjektet etter det andre. Likte veldig godt den nydelige og detaljrike LO`en du laget den 19. oktober.

Ønsker deg ei riktig god helg videre.

Klem,
Therese

Pimmi sa...

Jag gillar din stil överge den inte. Men visst är det kul med lite nytt uppfriskande ibland som typ punchinella :) Dessutom en superläcker detalj när du lagt cirkeln bakom mönsterpappret. Kram Emma

Anonym sa...

MMmm, visst har du hittat din stil, precis sådär rivig som jag vill ha den..thihi.
Tycker inte att du ska ändra på NÅGOT vännen.
Kramen

Norunn sa...

Du lager alldeles nyydelige kort! masse flotte detaljer og en fryd for øyet!
Fortsatt god helg!

Catta sa...

Snyggt blev det, gullig stämpel! Var glad för att du hittat din stil, många letar fortfarande! Kram C