1 augusti 2008

Inte klokt!

Tänka sig att det har varit 4000 besökare här inne i mitt lilla rum, det är ju inte klokt, men oj så roligt. Ja, jämför man med dom riktigt duktiga scrapparna som har flera hundra besökare varje dag så har man ju inte så mycket att komma med, men vad gör det, jag gör ju detta för att jag tycker det är kul.

Just nu så är inspirationen INTE på topp, vet inte var den tog vägen för den fanns här för någon dag sedan, men jag vet att den kommer tillbaka och då brukar den göra det med stormsteg. Så nu är det bara att vänta ut den.

Igår träffade vi en liten kille som kom till världen i mitten av juli och då fick han naturligtvis ett litet kort i samband med lite kläder.
Det var allt för idag, ingen materiallista blev det idag ni får klara er utan det för nu vill jag gå och sova, kl är 23.59 och jag börjar om att arbeta kl 06.45 imorgon. Godnatt och ha en trevlig helg ni som är lediga :(

1 kommentar :

Pimmi sa...

Härligt kort kul med vykortet i bakgrunden riktigt snyggt.
Hoppas det går bra att jobba och att inspirationen kommer tillbaka snart det är ju så kul att sitta och scrappa :) Ha det gott vi ses Kram