23 juni 2008

Nu packas det...

Tänka sig att en liten behandling i garaget kan göra det så mycket lättare, nu är jag på gång med mitt omtalade lilla projekt. Nu ligger det saker över hela bordet för att jag ska kunna se vad det är jag vill ha med; band, spets, chipboardbokstäver,blommor, brads, papper - jag allt möjligt faktiskt. Allt detta skall sedan packas ner och tas med upp till stugan dit vi åker imorgon. Där ska projektet färdigställas.
Nu har jag tjatat om detta projekt i flera dagar så jag tänkte att jag skulle bjuda på en liten sneakapeak, jag gillar ju sådana :)

Ett minialbum med tillhörande papper och dekorationer samt foton är också nedpackat ifall att inspirationen är på topp och vädret är dåligt. Lite garn och virknål får också följa med, OCH en nyinköpt bok-deckare- så klart. Om jag känner mig rätt så kommer jag hinna med allt detta men boken får nog ligga kvar där hela sommaren.

Tur att man har en karl och son som gillar att vara ute och fiska, då kan jag och dottern pyssla på själva.

När vi packar bilen imorgon så vet jag att D kommer titta på mig och säga; - ska vi inte ta och köpa en takbox för alla dina pysselsaker, för snart rymms vi inte själva i bilen- och allt detta säger han med ett leende på läpparna *underbart*


Nu är det mys i stugan som gäller hela veckan, ha det så bra och tack för titten.

Inga kommentarer :