27 juni 2008

Känslan av att vara nöjd...

Ibland kan det vara svårt att skiljas från saker som man är så där VÄLDIGT nöjd med. Det här kortet, som för övrigt är ett beställningskort, är ett sådant kort.
Jag kan inte riktigt förklara vad det är som jag tycker är så bra, jag tror det är ALLT, själva helheten.

Beställaren ville gärna ha med mycket info om den lilla gossen men samtidigt uppmärksammade hon mig på att det kanske skulle bli för mycket text... Ja ibland är man påhittig och denna gången var jag det och kanske är det just därför som jag känner mig nöjd. Klocktid, längd och datum är lite annorlunda dokumenterat än vanligt.

Det som är extra roligt denna gången är att mottagaren av detta kort är en mycket nära kompis till mig.
Ja, ikväll får vi se det lilla knytet för då ska vi dit och snosa lite. Kanske dyker det då upp något lite senare som jag kan visa här...


Stämplar: pojken från Magnolia, almanackan är från Inkywings (tror jag), magnetstämplar- alfabet- Making Memories.
QK: alfabetet Paige mini, siffror Ginger mini, klockvisarna är från en QK-dies, snöflinga som är sönderklippt :)
Papper: cardstock samt mönstrade från MajaDesign-mina vänner.
Dekorationer: klocka från Heidi Swapp, scrapperfloss, öljetter, "måttbandet" är från dekorera med mera-(butiken har upphört.)

Ja ni som lägger märke till att jag har utökat min information om vad det är jag har använt för material är det pga att jag har fått så många frågor om vad jag använt (vilket är mycket roligt) och tänkte då försöka mig på detta så gott jag kan.
Ja, ikväll får vi se det lilla knytet för då ska vi dit och snosa lite. Kanske dyker det då upp något lite senare som jag kan visa här...

3 kommentarer :

Pimmi sa...

Hallå. Har ni kommit hem?? Såg bilen så ajg struntade i att at in posten nu när jag passerade.
Supersnyggt kort, du har verkligen lyckats mycke info som sagt men inte det minsta plottrigt Helt enkelt Underbart.

Catta sa...

Det var ett VÄLDIGT fint kort och inte en enda blomma... det trodde inte jag gick ihop. Nåväl om ni ska på marknaden imorrn kan ni väl höra av er, vi sover i kyrkstugan. KRam

Anonym sa...

Kortet blev helt fantastiskt fint! Ville nästan ha kvar det själv :) / Beställaren