23 juni 2008

Fastkörning som resulterar i en LO

Nu går det inte längre, jag tror jag blir tokig, mitt projekt som ligger på bordet får jag bara inte till. Jag har kört fast, kommer inte vidare- just nu ligger det i garaget *hi,hi* hoppas att det kommer gå lättare efter den behandlingen det har fått genomgå där inne.

Så istället för att göra det färdigt blev det en snabbscrappad LO. Lite papper, blommor och färdiga bokstäver från ett månadspaket hos skaparlusten så blev denna till. Fort gick det, men en ny sida till lilltjejens album blev det ju i alla fall.



3 kommentarer :

Anonym sa...

Jaaaaa så fin den är, va kul att få se andras alster av nåt som "jag" har plockat ihop..
Kanonfin o jag gillar ju det upplägget oxå..Kalas!!
O vad i hela fridens namn är det för projekt du håller på med människa..."ligger ute i garaget"
Hmmmm.

Catta sa...

Helt underbar sida! Det är en klockren bild på F, hon är lika söt glad som bestämd =)
Jag undrar fortfarande över flygplanet på Linda och Mattias kort... eller är det en hemlis??

Anonym sa...

Förlåt Catta, jag har glömt bort att svara om flygplanet. Det är ett flygplan som är framtaget på google, svårare än så var det inte, sedan är det massor av 3D-kuddar under det och banderollen.
/Karolina