22 juni 2008

Beställningskort.

Ja då var en trevlig midsommarhelg avklarad. Själva midsommarafton firades på några kompisars stuga som ligger ute på en ö. Det var första gången vi var där och definitivt inte sista heller, det var hur mysigt som helst - en riktig sommaridyll har dom.

Midsommardagen har det för oss blivit en tradition att fara på midnattstrav, vi är inga travmänniskor men just denna dagen är vi det. Vädret var lite lurigt men när vi väl kom fram så sken solen och vi bara satt och njöt, tittade på folket - ja på hästarna också...

Lite kort är också producerade, först ut ikväll blir ett beställningskort till en dagisfröken som jag tror har fått sitt kort nu.
Ni får ursäkta den suddiga bilden men min scanner ville inte göra jobbet bättre eftersom dom silvriga "pluttarna" står upp så mycket så skärpan vill inte infinna sig :)


stämpel: hÄnglar & stÄnglar
QK: alfabetet Maddie Anne Classic, samt Maddie Anne Classic, myror, blad.

Sen så har jag en kompis som har fyllt 30 och hon har också fått sitt kort nu. Ni som har hängt med här på bloggen ett tag nu läste i vintras att jag hade gjort flera kort när jag var på stugan men inte kunde visa alla. Detta är ett av dom korten, ibland är det bra att vara ute i god tid :)
Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
QK: alfabetet Maddie Anne Classic
Nu ska jag fortsätta med mitt projekt som ligger här på sidan, det går liksom inte frammåt, jag tror att jag måste byta färg...

2 kommentarer :

Pimmi sa...

NEJ, byt inte färg, det var så snyggt!! :)
Jättefina kort, härligt sommarkort fina färger.
PS: vår lilla 24.00 affär gick inte så bra jag försöker igen inatt
Kram på dig vi hörs

Anonym sa...

OO..najsliga ;-) kort..30årskortet speciellt..gillar det upplägget.
Tack för din påhälsning..
Kramen