16 februari 2008

Oj då!

Har glömt att lägga upp kortet som mina föräldrar fick på Alla hjärtans dag tillsammans med en bukett rosor. Dom är världens bästa föräldrar som alltid finns till hands vare sig man behöver dom eller ej.
Annars så har det inte pysslats så mycket, ett beställningskort är klar men jag vill inte lägga ut det riktigt än - beställaren ska få det först.
Sen så håller jag på och gör om här inne i mitt lilla rum (dvs kontoret) jag har målat en apotekarbänk som har fått flyttat in hit och satt upp lite hyllor. Jag börjar liksom växa ur min förvaring som har varit på skrivbordet och i en garderob så nu tror jag att det kommer bli ganska så bra.


Stämplar: Igelkottarna från Pennyblack, texten är från MakingMemories magnetstämplar.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Hej Karolina, jag kikar tillbaka.
Du gör så otroligt fint =)

Jag kommer inom kort att lägga upp fler (nyare) grejer på min blogg så kika gärna in fler gånger.

hade bra /keytan

Catta sa...

Oooh vilken läcker färg på blomman! Den var väldigt maffig! Tack så mycket för besök, present och kortet! Det står på honnörsplats i köket. Kramar

Pimmi sa...

Känns skönt att vara tillbaka i bloggarnas värd, hoppas det går bra för dig i ditt lilla rum och att den nygamla apotekarbänken blev fin. Ännu ett fint kort vad läckert det var med snörena som håller ihop bitarna.
Kram på dig vi ses

Anonym sa...

Åh så fint kort de har fått. Mysigt.
Kram