8 februari 2008

Cattas utmaning.

Ja då var det dax, här kommer två utmaningskort.
Det första är det inte jag som har gjort utan en kompis som heter Ida. Jag drog in henne i utmaningen och hon hakade på, tyvärr så har hon ingen blogg men jag tyckte att är hon med på utmaningen så tycker jag definitivt att även hennes kort ska visas.
Hennes kort är gjort med lite Alla Hjärtandags tema (om nu någon skulle lyckas undgå det:).

Stämpel från Pysselpassion.
Då var det då dax för mitt utmaningskort.
Det ser ut som att det skulle vara ett presentkort med biljetter till någon fotbollsmatch där laget har dessa färger, men så är det inte.
Det är ett kort som ej går att öppna, dvs det är en ficka som jag har stuckit ner två tags i. Jag brukar inte alls scrappa i dessa färger så jag tyckte faktiskt att det var lite knepigt och är inte nöjd med resultatet, MEN det viktigaste och roligaste är ju i alla fall att jag gjorde det och tog mig an utmaningen som jag blev tilldelad.
TACK CATTA :D



Ni som vill se övriga bidrag i utmaningen kan gå in på Cattas resp. Emmas bloggar och titta på deras fina bidrag.
Ha en bra fredagkväll, själv ska jag klappa lite på mina saker som kom i brevlådan idag, tre stora kuvert bara till mig *klappar händerna* nästan som julafton.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Idas kort är jättefint det får du hälsa henne!
Dittkort är läckert med dessa färger och kul med tagsen. Fräsigt kort alltså!

Pimmi sa...

Hallå, kul att äntligen få se ditt kort. Mycke annorlunda men jag förstår inte varför du inte är nöjd, kortet är ju superkolt. Jag kanske är taskig som säger det här men det får mig att tänka p åen dubbelsäng där tagsen är två männsikor som krypit ner under täcket (nu hör jag hur sjukt det här låter haha)Nä men helt allvarligt jag hoppas på att få ser fler kort i dessa färger. Vad spännade det ska bli och få se vad som kom i de där paketen.
Kul att Ida också var med på utmaningen och kul att vi fick se kortet. Supergulligt var det. Fint att klippa ut stämpeln så där men vilket jobb. Hjärtat blev också effektfullt när det hängde så där över bandet.
Ha det gott Kram/Emma

Catta sa...

*Skrattar* Jag såg bara Idas kort först och tänkte "men det där var ju jättegulligt, hur kan hon inte vara nöjd med det?" Så alla komplimanger till dig Ida!
Sen såg jag ditt kort...
Det blev tufft! Riktigt tufft! Det här må vara klubben för inbördes beundran, men det var riktigt tufft! Uppenbarligen är vi fyra tjejer som klarar alla färgkombinationer! Kramar på er och bra jobbat =)