6 januari 2011

Årets första LO

Nu lider min jullovsledighet mot sitt slut, imorgon kör jag igång med långhelg på jobbet medans övriga familjen får stanna hemma och mysa några dagar till. Skönt att vara ledig men samtidigt mycket skönt att återgå till vardag och rutiner igen.

Under ledigheten har några timmar spenderats i pysselrummet, tro det eller ej men några LO:s har faktiskt skapats. Längesedan jag gjorde några sådana och jag känner mig osäker på uppläggen men med hjälp av LO-skisser och med inställningen att det är bättre att det blir en LO än ingen alls så gör det ju inget om dom blir väldigt enkla :)  Barnen få ju fler i sitt album i allafall.

Första Lo:n handlar om dottern som när hon fyllde 4 år tyckte det var viktigt med:
* Klisterörhängen
* Fina hårsnoddar
* Hello Kitty kläder
* Saker som glittrar


Nu blir hon 5 år om några månader och dom viktiga sakerna håller i sig förutom att det har kommit till några förpacknigar med  läppglans...  

Nu åter till pysselbordet för lite korttillverkning.

Inga kommentarer :