20 november 2009

Fortsatt datakrångel...

Garderoberna som var överfyllda med pysselsaker är städade (lika fulla fortfarande) i jakten på installationsskivan till skrivaren (så att jag skulle kunna skriva ut lite foton och scrappa) Skivan hittade jag snabbt men inte ska ni tro att datorn ville läsa av den, nej då, nu läsar nämligen datorn inte av en endaste CD-skiva det går inte heller att använda sig av kortläsare, externhårddisk mm eftersom den inte läser av via USB-kontakterna heller. Jag tror jag ska försöka med att bli riktigt snäll i hopp om att JULTOMTEN ska se mig och komma med en ny fin dator - färdiginstallerad med alla program som jag vill ha...
Medans jag väntar på jultomten visar jag ett kort som jag för några inlägg sedan visade en liten tjuvtitt på



Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
Kortet gav jag bort tillsammans med en stickad sjal och några "bra att ha kort" till en tjej som verkligen förtjänade ett TACK.
Nu lite övning i photoshop... sedan ska jag faktiskt smutta på lite glögg innan maken kommer och avlöser mig med sjukt barn så att jag kan åka och påbörja min jobbarhelg.
Ha en bra helg Ni som kikar in här och pyssla lugnt.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Trevlig helg på er med! Tråkigt med sjuka barn bara. Jag, Vilma och Adam ska åka till badhuset.

/Magda

Norunn sa...

God helg til deg!

Nydelig kort, heldig hun som fikk det :D