28 september 2009

Graviditetsalbum

Som jag nämnt tidigare tog jag och svägerskan en fotodag för några veckor sedan, graviditetsfotografering stod på schemat och eftersom det inte är jag som är gravid var det hon som fick posera framför kameran, vilket hon gjorde HUR bra som helst. Många minnesvärda foton blev det och dessa har jag nu skrivit ut och monterat in i ett fint silvrigt album. Knöt en rosett runt och skrev ett litet kort. Alltihopa lades tidigt en morgon i deras brevlåda och finns nu i deras ägo :)


Ett foto av dessa kan ni få kika på lite här men dom övriga får dom hålla för sig själva.




Eftersom detta då ursprungligen var en scrapblogg kommer här också två grattis kort som har gått iväg på beställning och dess rätta mottagare nu har fått dom. Det översta gjordes innan min sommarledighet och var till en sticktokig 60-åring.

Nästa kort var till en hästtokig skolsköterska som fyllde 40år


Nu ska här stickas...


2 kommentarer :

Erica sa...

Vilka fina kort!! Gillar speciellt hästkortet, gillar hur du satt ihop det, fantastiskt fint!

Vilken fin vän du är som gjorde ett graviditetsalbum till väninnan, garanterat uppskattat.

Snöflingorna köpte jag hos Magdas, men de kan vara slut, beställde 4 förpackningar.. jag har sett dem i någon annan webshop, kommer inte ihåg vilken, men ett tips är att söka på "maya road chipboard" på google(svenska), så brukar jag göra då jag letar produkter, oftast hittar jag det jag söker på det sättet. Hittar du inga kan jag skicka dig några flingor om du vill. Lycka till!

Kram, Erica

Anna sa...

Men, alltså vilken underbara gåva du har gett Emma! Vad roligt att ha ett graviditetsalbum! Man blir lite nyfiken på de andra korten också...

Och dina kort blev ju bara hur snygga som helst. Du är verkligen duktig på att sätta ihop saker och ting så att det blir så fint.

kram/Anna