23 augusti 2009

Augustibröllop!

Sommarens sista bröllopskort tror jag nog att detta är. Dessa kort gick till samma brudpar och det översta fick dom från mig och min familj och det undre hade min mamma beställt.
För min egen del kändes det som att "nu får det vara nog med gulligull". Ett stort chipboardhjärta och lite större blommor fick vara det framträdande, lite blingbling och Perfektpears-skimmer. Dessutom gjorde jag kortet i höstens kommande färg, lila/plommon, lite limegrönt fick också vara med på ett hörn eftersom jag visste att brudbuketten skulle gå i den färgen :) Här är det mera ett "traditionellt Karolina-kort" med gulligt brudpar :)
Tror det börjar vara dags att gnugga objektiven på kameran lite eftersom jag har ett konstigt "soldis" över alla foton, därför är färgerna på detta kortet så bleka. (gissar att det beror på det iaf)
Nu ska jag fatta målarpenseln och dra sista varvet på fönstret här inne i mitt lilla rum, bort med furun och in med det ljusa vita. Får se hur många dagar det dröjer innan jag ger mig på taket, kliar i fingrarna nu så här efter hösten att göra om lite :)

3 kommentarer :

Norunn sa...

Nyyydelig!! :D

Catta sa...

Det var jättefina kort bägge två och vi tackar ödmjukast, MEN det med chipboardhjärtat var ju bara jag! Jag älskar det!
Varma kramar Catta

PS Har du sett Petras foton? *visslar*

Anna sa...

Oja...vilka fina kort!

Vad kul att få göra om i sitt pysselrum! Om man nu hade något sådant..:-)

kram//Anna