7 maj 2009

Lite data-tid men mycket annat roligt på gång...

Ja inte duggar det tätt med inlägg här inne nu för tiden, jag kan inte ens skylla på att jag inte har något att visa för det har jag, korten levereras ett efter ett och det ramlar bara in fler och fler beställningar också, kul :) utan det är nog det där med tiden igen, finns så mycket annat som är roligare än att sitta framför datorn nu när ljuset och våren har kommit på riktigt.


Det här kortet har nått sin mottagare, en kille som fyllt 30år och nyligen har byggt hus och ska påbörja sin altan, fotboll tyckte han visst också om.


Stämpel: Magnolia, sågen är från hÄnglar & stÄnglar.

QK: Alfabetet Maddie Anne Classic, små tags

Nu blir det till att sätta sig och gå igenom alla fotografier som bara har blivit inladdade i datorn under några veckor *suck* det är ju inte bara ett foto kan jag meddela, det rör sig om FLERA hundra, eller rättare sagt är det nog kanske 2000. Som tur är så ska dom flesta raderas bort och det går ju fort men sedan ska jag fundera på vilka som ska skrivas ut och ramas in också, för JA, jag har faktiskt några sådana också :)

Det här kortet är ett sådant, ev ska det bli svartvitt istället, här visas det helt oredigerat.


Redigera dom måste man ju också försöka sig på, det är just det vi ska försöka oss på nu under fotokursen och Photoshop lär man sig ju inte bara på några timmar *harkel*........


1 kommentar :

♥ Fyra årstider sa...

Ha en skön helg!
Kram Lotta