1 januari 2009

Gott Nytt År!



Tänka sig att vi nu har ett helt nytt år framför oss, massor av saker som ska hända, säkerligen både roliga och tråkiga, med och motgångar... Listan kan nog göras lååång och man vet aldrig vad som ligger framför en.

Jag har tänkt fylla 2009 med många minnen, framförallt genom att försöka scrappa fler LO:s, och för att jag ska kunna göra det så ska jag ta MASSOR med foton för att kunna lära mig min nya fina kamera. Ta med den ut i naturen och på äventyr som vi i familjen ibland hittar på, gillar ju som jag nämnt tidigare alla dessa vardagsfotografier som sedan brukar hamna i mini/tema- album.
Ja, en massa annat pyssel kommer nog också att hänga med på ett hörn, som vanligt :)

Önskar Er alla som är in här och kikar ett riktigt Gott Nytt År!



Inga kommentarer :