30 december 2008

Minnet är bra - men kort!

Ibland är man visst mer eller mindre förvirrad av sig...
I föregående inlägg skrev jag att korten till dagisfröknarna aldrig blev fotade, men inte stämde det inte, när jag nu på morgonen satt och gick igenom alla fotografierna som jag har tagit från det att jag fick min kamera fram tills julafton - ska meddela att det rör sig om ca 1500foton *harkel* - så dyker detta foto upp, jag har alltså visst tagit kort på det men jag kommer bara inte ihåg det. Mån tro vart detta ska sluta?
Korten såg ut så här, alla såg likadana ut förutom blingstenarna som hade olika utföranden-(TACK Ingela för att du erbjöd dig att fota och skicka till mig, upskattas mycket:) Stämpel: Magnolia (2007 julkollektion)

Igår satt jag och surfade runt bland alla härliga bloggar för att insupa inspiration, känner att jag behöver det, jag är SÅ scrapsugen men jag vet inte var jag ska börja eller vad jag ska göra. Har gjort 3kort på beställning men det jag är sugen på är att sätta fingrarna i är en härlig LO med massor av dekortationer eller ett minialbum... Har mycket nytt material att bita i men jag kommer bara inte igång *suck*


Inga kommentarer :