16 oktober 2008

Äntligen kan jag börja visa ett av flera beställningskort som jag har tjatat om, en tjej som fyllde 30år i måndags. Färgerna är INTE så här bleka i verkligheten men det verkar som om kameran har satt sig emot mig och inte vill ta bilderna som jag vill ha dom, eller kan det vara fotografen det är fel på? I alla fall så är dom så där härligt höstiga, tycker jag som har sett det i verkligheten, beställaren ville gärna ha med en flicka samt lite blommor - och det tror jag nog jag lyckades med :)


Imorgon kommer det upp mera här, jag har nämligen kastat ihop en LO i kväll. Fort gick det, jag rev, slet, färgade och satte sedan ihop allt. Resultatet är liksom allt eller inget! Ska fota imorgon så ni kan få kika lite på det.

1 kommentar :

Pimmi sa...

Ska bli mycket intressant att se speciellt det där med rev och slet, men det brukar du ju göra så jag är inte speciellt orolig :) Jättefint kort, du lyckas alltid så bra med de där blommorna det ser alltid ut som att de ska sitta just där, fattar inte hur det går till. Kram på dig