22 januari 2008

Som jag lovade...



...så kommer här kortet med den efterlängtade textstämpeln, som jag tillslut hittade på Pysselmyran.

Var ju bara tvungen att prova den igår efter att jag hade monterat den och rengjort fingrar och saxen från det eländiga klistret som fastnar ÖVERALLT :(
(sittande Tilda från Magnolia, textstämpel från Pysselmyran)

Resultatet är jag faktiskt nöjd med (om man får säga så), textstämpeln är ju användbar till alla möjliga olika teman på korten så den här kommer nog användas flitigt nu i början.

Färgerna på kortet är aningen mildare än på bilden, scannern lever ju liksom sitt eget lilla liv.

Färgerna överrensstämmer mera på bilden som visar en detalj av kortet,(är taget med kamera)

Ha det gott alla ni som är in här och kikar.


5 kommentarer :

Anonym sa...

WOW!!! Himla läckert kort!! Även jag älskar textstämplar!! Å en sådan textstämpel äger jag inte *snyftar lite* Men då har jag något att drömma om =)
Om du kletar in lite diskmedel på saxen innan du klipper i "ez:et" så blir det inte klibbigt =)
Supersmidigt!!
Kram kram Petra

Anonym sa...

Vilket fint kort, helt i min smak. Tycker så mycket om de där färgerna. Stämpeln var också jättefin, bra att veta var en sån kan finns :)
Det är så kul att titta in här och se helt nya kort, sånna som man inte sett i förväg. Fast oftast är de ju mycket roligare att se dem i verkligheten då man ju även stryka lite på dem.
Ha det bra
Kram/Emma

Anonym sa...

Tack för tipset Petra, ska definitivt prova det nästa gång, vilket inte borde vara så långt borta med tanke på att hÄnglar stämplarna snart kommer.
Kram Karolina

Lillemor sa...

Så fint det blev! Kul att du fick tag på en pysselmyrantextstämpel!
Så fint du gjort när du "krullat" pappret lite längste ner...det måste jag också prova! :O)
Du frågade vilken dyna jag hadt till drakkortet runt kanten, det är en silver versa mark.
Lillemor

Anonym sa...

Å så mycket fint du har i din blogg! Gillar verkligen din stil - underbara kort!
Så komiskt jag var också med i blogg maran hos inky wings, och vi har använt samma stämpel på kortet med hjärtat!!
Må bäste man eller kvinna vinna hihi! Vi kan ju vinna båda två ju det röstar jag för!
Ha en trevlig kväll!