6 augusti 2012

Svampar under och över hakan

Populärast bland beställningarna har nog ändå varit mössa med tillhörande dregglis/scarf. Själv skulle jag nog ha tokmatchat med mössa och scarf om jag hade haft ett eget litet barn men eftersom mina är 6 resp snart 9 år är det lite svårt. 
6-åringen använder gladeligen fortfarande det jag sytt och hon hämtar ständigt nya mössor så fort hon inte hittar sina egna, hon är även snabb på att inventera när det kommer nya tygleveranser och "beställer" då nya kläder/mössor av både det ena och andra tyget.




3 kommentarer :

Anonym sa...

Vad kostar en mössa för en som är 3månader? har du nån sida där man kan se vilka tyger du har? eller hur gör man om man vill beställa? och hur lång tid tar det?

Emma
emmaakessson23@hotmail.com

Anonym sa...

Hej igen såg att jag skrivit fel mailadress i förra inlägget. rätt är emmaakesson23@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Hur gör jag om jag vill beställa ett/flera fotbollspannband (som ska användas till handboll)?
Vänliga hälsningar!
Carina Wikström
carinaihortlax@spray.se