26 april 2011

Snart sommar?

Vilken Påsk!  Bara massa god mat, strålande sol, 22 grader varmt, stickningen i handen hela dagar ute i solstolen... kan inte bli bättre. Herrarna i sällskapet tyckte att 22 grader varmt gjorde att man blev badsugen så dom hoppade från iskanten och tog ett helkroppsbad...

Nu tar våren vid och fler och fler utedagar bjuds det på, mindre och mindre scrappande blir det, snart tar jag nog vår-/sommar-lov från papperspysslet och återkommer till hösten.  Då kanske det kommer finnas fler alster att visa här på bloggen för denna vinter har det varit glest med inlägg. 

Innan sommaruppehåll så har jag några kort att visa och idag bjuder jag på ett färgglatt kort efter alla pastelliga.


Stämpel: hÄnglar & stÄnglar

1 kommentar :

Vera.m.fl sa...

Hu vilka vikingar till män!! Jag föredrar nog att njuta av värmen på samma sätt som du :)
Jättefint kort! Jag tycker det är svårt med "manliga" kort men du hade fått till ett skitsnyggt ett ;)

Ha det gott och njut av våren!
Kram/ vera