15 oktober 2010

Bra att ha kort


Tror det här med spillbitspapper har blivit lite av "min grej"  Nej, egentligen inte alls, men under sista tiden har det nästintill alltid blivit ett och annat litet kort just från spillbitarna som ligger kvar på bordet. Ofta hinner dottern i huset tigga till sig dom flesta bitarna eftersom hon också är fullkomligt pysseltokig.

Den här gången blev det ett annorlunda format med stämpelmotivet som uppstickare. Poststämplarna är en nyhet här hemma hos mig och jag gissar att dom kommer bli flitigt använda.



Stämpel: Magnolia

Igår kom snön dalandes från himmlen och jag måste erkänna att lite julkänsla blev det faktiskt. Några julpapper plockades fram på skrivbordet och jag blev genast sugen på glögg... 




6 kommentarer :

sagapo sa...

Man får ju så många spillbitar och det är ju fint att man kan göra så fina alster på dom.

Pimmi sa...

Hejhopp
¨Snyggt, och perfekt att lite spill också kommer till användning.
Jagh ar beställt c-plattan idag tillsammans med en ny skärmaskin till mig :) Nu har den gamla ramlat i bitar!!

Vi ses i morrn,
Kram

Anna sa...

Vad snyggt kort, och det är inte helt dumt att använda sig av alla spillbitar som blir över och det blir över...:-) man kan inte tro det, men så är det. Man ska ta tillvara på allt!

Angående julkänlsor...hm...inte än..det får gärna komma i decembermånad för min del!

Ha en trevlig helg!

kram//Anna

Norunn sa...

Flott kort! flink og bruke restebiter er du også :)

Anna sa...

Hej och h!

Nu har jag lyckats lägga upp en Tutorial-mapp på bloggen...efter många om och men...det tar lite tid när man inte vet riktigt hur man går tillväga, men nu finns dom där. Alla ljuskorts-mallar är där, däremot har jag en mall till för ljuslåda, men den har jag inte hunnit lägga upp, men den kommer också!

kram//Anna

KatarinaR sa...

Vilket fint kort!
Gillar att stämpelmotivet sticker upp lite så där!