11 september 2010

Sprayburkar och dopkort.

Solen och värmen har återvänt i veckan och något inomhus pyssel har inte blivit gjort, däremot har jag vistas utomhus med sprayfärgburken i högsta hugg. Jag har inte åstadkommit "klotter" som sonen glatt trodde jag skulle sysselsätta mig med utan här är det inredningsdetaljer som snällt har fått byta färg. Svart, svart och åter svart.... ska visa lite resultat senare.

Ska trots det vackra vädret visa ett dopkort som gjordes i början av sommaren. Här blev det somriga marina färger till den lilla killen Hannes.


Stämpel: Magnolia

Pappershögen med spillbitar blir bara större och större så nu har jag börjat med att även sätta  mönstrat papper på insidan av kortet. Lilla Hannes fick versen "Du vet väl om att du är värdefull" i sitt dopkort. 



Myror brukar dyka upp lite här och var under sommaren så Hannes fick ett par myror på baksidan av sitt kort.


3 kommentarer :

Catta sa...

Men så fint!
Ser jag en antydan till lite förändring av din stil? Utveckling heter det väl förresten, härligt och snyggt var det i alla fall!
Kram C

carroP sa...

Åh sprayburk..jag har funderat på att spraya vår postlåda svart i stället för Grön, tror du det går?
kommer upp v44 tror du att du är ledig någon dag då?
kram carro

NuttesPyssel sa...

Jättefint dopkort! Det blå pappret med vita prickar är fint, gillar det!