28 augusti 2010

Jag är tillbaka.

Nu är jag tillbaka efter det elaka datorviruset, ny dator är införskaffad och nu håller jag tummar och tår att den får fungera, länge!
Startar med ett kort som gjordes i början av sommaren.
Fick en beställning på ett kort till en blivande 2-åring som skulle få en cykel, önskemålet var att kortet skulle gå att hänga på cykeln. Lösningen blev en stor öljett i en kraftig pappersbit, fungerade perfekt för ändamålet, dessutom tyckte jag det blev en snygg detalj.
En detaljbild på upphöjda namnetiketter som skapar ett djup på kortet.


Som ni ser är fönstret tillbaka på fotona :) Ny dator = inget redigeringsprogram, men snart så ...

2 kommentarer :

Norunn sa...

Flott du er tilbake på nett :) Nydelig 2års kort, og lekkert med eyeleten, og opphevede bokstaver!
ha en trivelig helg! :D

Catta sa...

Snyggt kort! Du har bra känsla för detaljer.
Nja, jag har inte gett mig den på att inte komma förbi, men du får ju mer än gärna dyka upp hos mig för det =)
Kram Catta