10 april 2010

Fyrtal i kort.

Ja, vad gör man inte för att uppdatera bloggen lite? Jo man visar några kort som är scrappade från någongång före jul till ett tag efter jul :) Ej tillskurna eller upprätade i något redigeringsprogram utan bara som dom är...
Först ut ett kort som levererades till en nyöppnad transplantationsavdelning. Därför har nästintill alla fått en liten gammaldags "systerhätta" på huvudet.



Ursäkta ljuset på denna bild men jag har nämligen lekt lite med blixten och ett vitt papper som jag rullat ihop till en tunnel, riktade ljuset enbart på gumman för att få området runt om lite dovare. Detta gjorde jag bara för att leka och testa lite med kameran, tyvärr har jag visst aldrig tagit någon ordentlig bild av kortet så denna får duga :)




3 kommentarer :

Chris_P sa...

oj så många fina kort!! Det översta är ju helfestligt!

Anna sa...

Me så fina kort! Du är så duktig på att använda motivbilder samt att färglägga dem!

Kortet till Vera är bara så underbart fint. Färgerna och dekorationerna gillar jag!

kram//Anna

Carina sa...

Har varit här och imponerats av de fina kort och det altrade du gjort.
Tack för mycket inspiration...