8 januari 2010

Nu är det kallt!

Skulle vilja visa ett foto jag tog på våran temperaturmätare som i går kväll visade -35,6 grader men eftersom usb-kontakterna FORTFARANDE!!!!! inte fungerar kan jag inte mata in nya kort i datorn.
Istället visar jag ett foto på dotterns IS-blåaögon, nej dom är inte redigerade, utan så här blåa blev dom i ljuset vid fönstret i höstas. Fotot blev egentligen ganska misslyckat med tanke på att ena ögat är på väg ur blid men samtidigt så gillar jag det jättemycket för det är skarpt/suddigt, visar dottern full av bus tillsammans med hennes älskade kanin.

nu ska jag ladda inför dansen på TV4 i kväll... någon mer som skall kolla?

2 kommentarer :

Pimmi sa...

Jättefint. Lilla Sessan sitter här brevid mig och du skulle ha hört hennes glädjetjut när jag skrollade ner och F kom i bild. :)
Ha det bra Kram

♥ Fyra årstider sa...

Vilken underbart söt dotter. Vilka ögon.
Kram Lotta