3 november 2009

Sport...

...är jag inte alls intresserad av men det är däremot dessa killar. Karate, hockey och fotboll, gissar att det är full rulle på dessa grabbar.


Ser nu att jag har beskurit korten lite väl mycket innan jag la upp dom här, eller så är det bara datorn som inte vill ha dom större ? Det får då i alla fall duga den här gången.
Nu ska jag montera mitt 5:e julkort för denna säsong, julkänslan börjar krypa sig på hemma hos mig och jag är faktiskt riktigt glöggsugen, får man vara det den 3:e november ???


5 kommentarer :

Viddan sa...

Korten är fina! På tal om glögg så köpte jag en flaska av årets idag =) //Lena

Anna sa...

Åh så fina kort. Du har lyckats göra dem jättebra även om du inte själv är intresserad av sport!:-)

Hoppas att allt är bra med dig, måste ju träffas snart igen...sugen på kaffe kanske..???

kram//Anna

carroP sa...

började undrar vad som hade hänt när jag inte har hört något från dig här på bloggen! men nu fick jag svar!
Hoppas allt är bra med er, fina kort- som alltid :)

Vi kommer hem till jul kanske vi kan ses någon dag kommer nog redan den 18 så det behöver inte vara mitt i julruschen! ...eller det kanske det blir.. :P
kram

Karro sa...

Så snygga kort! Verkligen personliga.
Hm.. känner igen namnen på killarna. Undra om det är samma pojkar som jag känner...
Ha det så bra!

Vera.m.fl sa...

Superfina kort! :) Ser fram emot dina julalster som kanske dyker upp snart med tanke på att du börjar få julkänsla :)
Och ja- man FÅR vara glöggsugen redan nu! Lite julmusik, doftande glögg och trevligt sällskap- då kan man nog bli mer än lovligt kreativ :)

Ha en bra helg!