25 juli 2009

Fler födelsedagsbarn...

Då var det dags för nästa födelsedagsbarn och denna gången var det makens systers dotter som blev hela 12 år, inte klokt vart tiden tar vägen - jag som tyckte det var nyss man gav henne rosa kläder med glitter på och leksaker - men nu önskar hon sig mascara, ögonskuggor, och presentkort på klädaffärer!!!! Ja det är ju bara att inse att man inte blir yngre själv....
Kortet blev gjort av spillbitar från ett kort som visades i tidigare inlägg, därför är dom så lika :)

Nästa födelsedagsbarn, eller barn och barn, känner jag inte alls utan det är ett beställningskort som gick i väg nu i somras




4 kommentarer :

Karro sa...

Ja det är konstigt vad tiden går fort utan att man själv tycker att man blir äldre :)
Snygga färger på det översta kortet. Jag är så dålig på att få till det med orange utan att det ser skrikigt ut.

Pimmi sa...

Snygga kort, vilka härliga färger. Kram Emma

Anna sa...

Vilka fina kort! Du är verkligen duktig på att kombinera färger och dekorationer!

Hoppas att allt är bra med dig/er. Lite synd med vädret dock, men det skulle bli bättre under veckan.

Är ni ute på ngn cykeltur nån dag, så kom gärna förbi på en kaffetår, vetja!

kram//Anna

kortmakeri sa...

Hej!

Eftersom jag tycker att dina alster är jättefina och kreativa vill jag gärna skicka vidare en award/utmärkelse till dig i form av ett emblem som du kan placera någonstans på din blogg.

Mvh
Maud (http://kortmakeri.blogspot.com)