13 juli 2009

Energin flödar tillsammans med målarpenseln.

Ett av korten som gjordes innan jag gick på semester är detta. Ett par som gifte sig i södra Sverige nu i helgen. Kortet är i beige/brunt och lite grönt och i verkligheten såg det ut som ett riktigt gammeldags foto i ett album :) Riktigt romantiskt tyckte jag själv.

Stämpel: Magnolia

Några dagar har tillbringats på stugan där vi har fiskat, viftat bort myggen och lagat mat ute vid eldstaden. Stick- och virk-nålarna har gått varma den tiden man har tillbringat inne i stugan och fler bakverk är nu klara.

Känns som om energin har gått på sparlåga några dagar och nu när jag är på hemmaplan igen så tar det inte många minuter innan jag är på G igen...

Maskeringstejpen har fått gå några varv och nu ikväll fattar jag målarpenseln och lasyrburken, mitt tjatande (bara lite) har inte hjälpt, maken gav inte med sig den här gången så nu får det bli som han tycker - bara jag får göra som jag vill med själva projektet :)

Återkommer sedan vad det är jag håller på med...


Inga kommentarer :