24 februari 2009

Snö, snö och mera snö

Nu har det varit lite "dött" här inne några dagar men jag har jobbat hela helgen och då händer det vanigtvis inte så mycket inne i mitt lilla rum. Jag gjorde två kort igår men det är inget som jag kan visa här just nu...

Jag är hemma och "vabbar" med en vattenkopp-sjuk dotter och idag när det var så härligt väder stoppade jag ner henne i vagnen och så tog vi en promenad. Tog med mig kameran och lekte lite, för nu är det träning, träning och åter träning som gäller för att lära mig hantera denna manick. Tänkte att jag skulle visa tre av bilderna bara för att ni ska få se vilket snölandskap jag bor i :)





2 kommentarer :

Anna sa...

Vilka fina vinterbilder du har tagit. Det är inte alltid lätt att hantera sin kamera, men som sagt var som du sa, träning ger färdighet!

Kram//Anna

Catta sa...

Vackra bilder! Det är helt rätt- träning ger färdighet och vad är mer tacksamt att fota än vinterlandskap i solsken? Kram!
PS Gissa vad jag fick i födelsedagspresent...