19 januari 2009

Sol, bad och sand mellan tårna!

Här har jag befunnit mig den senaste veckan om ni undrar varför det har varit så tyst på bloggen.
Svärfar har fyllt 60 år och bjöd sina barn med respektive på en semestervecka på Gran Canaria. Vi har bott på ett superduperfint hotell och har haft All inklusive. Här fanns spa-anläggning, härliga pooler, barer, för att inte tala om maten (vi rullar nu mera fram, oj vad vi har ätit) Vi har dessutom varit barnfria! (våra barn fick snällt stanna hemma med mormor och morfar)

Vi har haft riktig "vuxen semester" och det var HUR härligt som helst att bara få vara Karolina, inte mamma hela tiden eller en tvättande, diskplockande fru, även om jag stortrivs med det också:) Jag och mitt resesällskap har njutit av varenda minut av denna semester och gissa om batterierna nu är fulladdade av energi inför vinterns kalla och mörka månader som återstår.

Kameran har fått jobba febrilt och roligt har det varit, jobbigare är det nu när man ska sitta och gå igenom alla foton....


Medans jag var på semester så hade bloggen sitt 1 års jubileum. Tänk att det redan har gått ett år sedan jag den 14 januari tog modet till mig och upprättade denna blogg och skrev det första inlägget, och oj så mycket jag har lärt mig och utvecklas sedan dess. Flertalet goa bloggvänner har jag också fått på köpet och det är nog det som är roligast och får mig att fortsätta att lägga upp det jag skapar.

Snart kommer det upp lite bilder på några kort som har gått iväg innan jag for på semester, men nu ska jag ut i snön och busa med barnen :)

4 kommentarer :

Anonym sa...

Jag har allt funderat vart du tagit vägen dom sista dagarna, men så kom jag ihåg att Ylva skvallrade att du skulle ut o resa. Jag ska erkänna att jag är så avis på dej, vi är väldigt ressugna just nu. Att dessutom bli bjuden, inte dumt! Vi sparar oss till nästa år i januari eller februari, då både jag o Niklas fyller 30.

Ser fram emot fler foton och kort!
Kram

Catta sa...

Det HAR verkligen varit tyst och mörkt här på bloggen för att inte tala om i ert hus. Välkomna hem! Kram

keytan sa...

VILKEN UNDERBAR BILD!
Vilka mysiga julkort du gjort =)
SNÄLLA KAN DU GÅ IN PÅ MIN BLOGG OCH KOPIERA MITT SENASTE INLÄGG OCH SPRIDA DET TILL ALLA DU KÄNNER OCH INTE KÄNNER =)
Du är givetvis mer än välkommen att själv delta =)
=)=)

Anonym sa...

Åhhhh dumma dumma dig ;-), jag vill oxå resa till solen *tittar inte mer på bilden*