20 november 2008

Tidsbrist.

Ja ni, inte är det så bra med uppdateringar på denna bloggen just nu, ber om ursäkt för det alla ni som är så flitiga besökare här :) men nu ska jag bjuda på fyra kort på en gång.

Flertalet kort är ivägskickade till dess beställare och två av dom kan jag visa här nu, men först ut är två kort till min kusins man som har fyllt 40år i veckan.





Nu önskar jag bara att dygnet hade några fler timmar över till mig så att jag skulle kunna hinna med alla ideér som jag vill prova på att scrappa, fler stämplar har landat i min postlåda under veckan och dom ligger fortfarande och väntar på montering. Julkort och dyl. skall hinna göras nu inför jul och som grädde på moset så har vi börjat med badrumsrenovering, ÄNTLIGEN!!! som jag har väntat och längtat men nu är vi igång och det är SÅ kul.
Vill bara passa på att tacka för alla gulliga kommentarer några av er lämnar här hos mig, tyvärr är jag inte så bra på att kommentera tillbaka till er som har bloggar just nu, tiden räcker inte riktigt till, men snart så...


5 kommentarer :

Norunn sa...

Nyydelige kort!! 40-års kortet var bare vidunderlig! :)

Anonym sa...

Så mycket snyggt och fint du gjort!! Detaljer och upplägg är kanon!
Tack för all inspiration och önskan om att jag vill sitta och pyssla som du ger *ler*.

Trevlig helg!
//Ejja

Pimmi sa...

Jättefina kort, allihopa. Tråkigt med tidsbrist då det är mycke man vill göra. Kram Emma

Anonym sa...

ojoj! du ligger inte på latsidan direkt!! Massor av toppenfina kort!! =D
Härligt å se att du ändå hinner pyssla lite bland all badrumsrenovering och julkortsplanering! =D
Stor kram Petra

Ulle sa...

Vilka fina kort! Gillar de murriga färgerna!