26 september 2008

Höstkort.

Äntligen något nytt att visa, jag har inte legat på latsidan precis men jag har bara gjort en massa annat utanför min pysselrum. Dotterns rum börjar bli klart och huset har fått sig en välbehövlig röjning i garderober och dyl, jag är en sparare samtidigt som jag är en flitig kastare :) Några svarta säckar med gammalt krafs står nu redo för soptippen. SKÖNT!
Det här kortet är lämnat till sin beställare idag och den uppmärksamme ser att jag har använt mig av samma papper som två andra kort i tidigare inlägg. Kombinationen smutsig orange/turkos/brun gillar jag som höstkort, dessutom så är ju orange en modefärg just nu tillsammans med lila men dit har jag inte kommit ännu :) men man ska ju aldrig säga aldrig.
Stämpel: flickan från hÄnglar & stÄnglar, hunden från Whipper snapper
QK: alfabetet Katie Classic, tags, hjärta (använt som löv) samt grön kvist.

Klubbpaketet med hÄnglarstämplarna landade ju i postlådan för några dagar sedan och det brukar ju bidra till mycket inspiration... så det dyker upp lite fler kort här snart.

Tack för titten!


2 kommentarer :

Pimmi sa...

Snyggt, läcker cirkel längst ner i hörnet Kram Emma

Therese sa...

OI, dette kortet var virkelig lekkert. Nydelie og høstlige farger. Så lurt å bare bruke den hunden fra whipper snapper stempelet, har jo det stempelet selv og da må jeg selvfølgelig teste det ut.