28 april 2008

Vinnare...

...blev Linda R!


Lottningen gick till så att jag skrev siffrorna 1-11 (antalet kommenterer) på lappar och sedan drog dottern en lapp och det var nr 11. Kommentar nr 11 var Lindas.



Jag skulle vilja ge alla er som har kommenterat en chokladkaka (blir alltid lika glad när jag ser att ni har varit in här och kikat) så jag kunde inte låta bli att lotta ut en liten extravinst i form av ett bokmärke och den lotten föll på...


...nr 9 Monica.


Grattis tjejer, vinsterna kommer snart.

2 kommentarer :

Anna sa...

attans, där missade man chansen till lite choklad! Men jag får väl erkänna att jag föredrar den ljusa varianten. Så onyttigt som det kan bli.. :) Ville bara passa på att tacka så himla mycket för att du lånade ut alla alfabeten i söndags. Har fortfarande träningsvärk från allt stansande ;)
Hoppas du själv har möjlighet att hänga med dina alfabeten nästa gång!
Ha d bra!

Anonym sa...

Värsta turen jag har! Kul med en vinst :) Kikar ofta in här och kollar på allt fint! / Linda R