20 mars 2008

Vinnaren är dragen...

Ni som har missat vad utmaningen är och vilka som har deltagit kan scrolla nedåt och kika på alla bidragen.




Lottvinsten består av:




En overlay 10X15, chippis-hjärtan (kartonghjärtan), blandade blommor, blandade småbrads samt en scrappstämpel i form av en journalingruta. Har man ingen akrylkloss hemma så går den använda genom att man trycker fast den på ett CD-fodral. (stämpeln är helt ny men urklippt från en större ark)




Lottdragningen gick till så att jag skrev namnen på alla som har varit med (förutom mig själv) sedan fick dottern dra en lapp.










Vinnare blev.................























Grattis!!!


Jag lämnar din vinst i brevlådan under helgen, så behöver du inte vänta tills alla röda dagar är över :)















2 kommentarer :

Anonym sa...

jippiiiiie! Vad glad jag blir! Jätteroligt få ett litet paket! Blir bra med postlådan, är dock inte hemma så mkt under helgen, men ska kolla så fort jag kan!
Var så roligt se allas bidrag, alla var jättefina på sitt sätt och ingen den andre lik!
Glad Påsk! / Ida

Catta sa...

Grattis Ida!