17 mars 2008

Intensiv korttillverkning

Jag är så glad att man ibland ser till att göra kort färdiga i god tid innan man behöver dom, jag har varit hemma med sjuka barn i två veckor och då hinner man inte mycket annat än att ta hand om dom.
Mars är en intensiv födelsedagsmånad för oss. Jag, min man, min lillebror och hans sambo fyller allihopa år under denna månad så det är några kort som ska göras samt att det även är påsk nu så några påskkort har jag ju också hunnit med - men dom kommer visas senare.
Igår var jag och åt god tårta hos lillebror och då uppvaktades dom och fick dessa kort.
Stämpel: hÄnglar & stÄnglar, textstämpel från Inkywings
QK: alfabetet Ginger, löv, flourishen och den vågiga cirklen är från REV.

Stämpel: hÄnglar & stÄnglar
QK :alfabetet Studio, minialbumsida från REV

4 kommentarer :

Pimmi sa...

Tusen tack för de underbara korten /Emma och Jonny

Catta sa...

OJ så fina kort du gjort! Så roligt att ha TVÅ nya alfabet att arbeta med. Förresten så hade du alldeles rätt, farmor var bland de sista som åkte hem =)
Kramar!

Linda sa...

Det är alltid lika roligt att komma in och kika på din blogg för du har alltid så fina kort ute som du gjort! =)Jättekul med all inspiration som man får!
/Linda

Anonym sa...

Tack för det fina påskägget! Barnen är ju super gulliga som vanligt.

//Jessica